قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast Pro Antivirus Internet Security 6.0.1203 Final

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast Pro Antivirus Internet Security 6.0.1203 Final


دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast Pro Antivirus Internet Security 6.0.1203 Final
Avast یکی از کمپانی های تولید کننده آنتی ویروس و بطور کلی نرم افزارهای امنیتی است. تولیدات این شرکت از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند و از امکان بروز رسانی به بهترین شکل و در کمترین زمان بهره می برند. امروز می توانید از دو محصول بسیار موفق و کارآمد این شرکت بصورت همزمان استفاده کنید. دو پک که بصورت یکجا عرضه شده اند و هرکدام مکمل دیگری هستند. نخست Pro Antivirus که متخصص از بین بردن ویروس ها و به طور کلی نرم افزارهای مخرب در رایانه است و با یک دیوارآتش قدرتمند امنیت رایانه شما را تأمین می کند و دیگری Internet Security که همان گونه که از نام آن مشخص است از رایانه شما در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت می کند و از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما توسط هکرها ، فایل های تبلیغاتی مزاحم ، سایت های آلوده و فایل های جاسوسی جلوگیری می کند. در هردو محصول به نسبت قبل تغییراتی شکل گرفته و بهبود یافته اند و امکاناتی به آنها افزوده شده که بی شک موجب افزایش ضریب امنیت رایانه شما خواهند شد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

.: ادامه مطلب :.

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender Offline Update

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender Offline Update


Bitdefender_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.06.21 - 12.09.2011
مخصوص نرم افزارهای: BitDefender Antivirus / Internet Security / Total Security 2012
and 2011
یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی BitDefender است که قطعآ اکثر شما Antivirus ، Internet Security و Total Security این شرکت را می شناسید.  برای اینکه بتوان نرم افزارهای امنیتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت بیت دیفندر در حدود 90 تا 100 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت BitDefender این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Offline Update

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Offline Update


Kaspersky_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.06.20 - 11.09.2011
مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2012, 2011 and 2010

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کاسپراسکای در حدود 90 تا 100 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی McAfee Offline Update

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی McAfee Offline Update


McAfee_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.06.20- 11.09.2011
شماره آپدیت: 6466

مخصوص نرم افزارهای: McAfee VirusScan 8

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی McAfee است که قطعآ اکثر شما AntiVirus و سایر نرم افزارهای امنیتی این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آن نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت مکافی در حدود 70 تا 80 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت McAfee این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود کلید های آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Keys

دانلود کلید های آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Keys


Kaspersky_Keys_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ انتشار: 1390.06.21 - 12.09.2011
مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2012, 2011, 2010, 2009 and 2008

همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف Kaspersky استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Anti-Virus و Internet Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین Key آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين کلید ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Key های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از کلید های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکت کاسپراسکای را برایتان آماده کرده ایم. این Key ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اینترنت سكيوریتي كاسپراسكای کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود و آموزش استفاده از کلید ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Username and Password

دانلود یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Username and Password


ESET_NOD32_Username_and_Password_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ انتشار: 1390.06.21 - 12.09.2011
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف ESET استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Antivirus و Smart Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين یوزرنیم و پسورد ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Username و Password های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از یوزرنیم و پسورد های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکتESET را برایتان آماده کرده ایم. این Username و Password ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اسمارت سكيوریتي ESET کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود یوزرنیم و پسورد ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Offline Update

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Offline Update


ESET_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.06.21 - 12.09.2011
شماره آپدیت: 6454
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است که قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET در حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast Pro Antivirus Internet Security 6.0.1203 Final

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود